Open Trainingen
Deelnemers leren niet alleen met elkaar, maar zeker ook van elkaar
Deelnemers leren niet alleen met elkaar, maar zeker ook van elkaar
Insights Discovery
We leven in een tijd waarin de (kwaliteits-)verschillen tussen de verschillende producten en diensten van verschillende aanbieders en merken steeds kleiner worden. Daarbij wordt de mens steeds kritischer in het maken van zijn of haar keuzes. Juist nu maken (uw) mensen het verschil!
In hoeverre zijn medewerkers zich bewust van het feit dat de contacten en de communicatie die zij met hun klanten hebben, bepalend zijn voor de keuze van de klant en dus het succes van de onderneming ?
Ziet men de klant als een lastpost, die alleen maar stoort als hij klaagt of ingewikkelde vragen stel ? Of ziet hij de klant als centrale spil waaraan de onderneming haar bestaansrecht ontleent ? Zijn ook de medewerkers die zichzelf “niet commercieel” vinden in staat, koopsignalen op te vangen en te vertalen naar commerciële mogelijkheden voor de onderneming ?
De training Klantgerichte Communicatie is een interactieve en praktijkgerichte training waarin alle aspecten aan de orde komen die van belang zijn voor een optimale klanttevredenheid.
De training behelst 2 dagen met een interval van 3-4 weken. De kosten bedragen € 595,- ex BTW per deelnemer. De training start het gehele jaar door op diverse data met minimaal 5 en maximaal 10 deelnemers.
Neem contact met ons op voor de eerst mogelijke startdatum via info@ingenua.nl of bel 06-53393940
Trainingsdata voor de open inschrijving trainingen kunt u opvragen via info@ingenua.nl