Training & Coaching

Inspirerend Leidinggeven

  • Van gelijk hebben naar gelijk krijgen.
  • Uw mensen lopen harder voor hun ideeën dan voor uw ideeën.
  • Weet hoe u het beste uit uw mensen haalt.
  • Ervaar hoe u het beste uit uzelf haalt.
Meer info

Insights Discovery

Verkoop

  • Hoe maakt u verbinding met uw klanten?
  • Overtuigt u hen? Of zij zichzelf?
  • Laat uw klanten van harte JA tegen u zeggen!
  • Omgaan met weerstanden.
Meer info

Klantgerichte communicatie

We leven in een tijd waarin de (kwaliteits-)verschillen tussen de verschillende producten en diensten van verschillende aanbieders en merken steeds kleiner worden. Daarbij wordt de mens steeds kritischer in het maken van zijn of haar keuzes. Juist nu maken (uw) mensen het verschil!

In hoeverre zijn medewerkers zich bewust van het feit dat de contacten en de communicatie die zij met hun klanten hebben, bepalend zijn voor de keuze van de klant en dus het succes van de onderneming ?

Ziet men de klant als een lastpost, die alleen maar stoort als hij klaagt of ingewikkelde vragen stel ? Of ziet hij de klant als centrale spil waaraan de onderneming haar bestaansrecht ontleent ? Zijn ook de medewerkers die zichzelf “niet commercieel” vinden in staat, koopsignalen op te vangen en te vertalen naar commerciële mogelijkheden voor de onderneming ?

De training Klantgerichte Communicatie is een interactieve en praktijkgerichte training waarin alle aspecten aan de orde komen die van belang zijn voor een optimale klanttevredenheid.

De training behelst 2 dagen met een interval van 3-4 weken. De kosten bedragen € 595,- ex BTW per deelnemer. De training start het gehele jaar door op diverse data met minimaal 5 en maximaal 10 deelnemers.

Neem contact met ons op voor de eerst mogelijke startdatum via info@ingenua.nl of bel 06-53393940

Meer info

Trainingsdata

Trainingsdata voor de open inschrijving trainingen kunt u opvragen via info@ingenua.nl

Trainingsdata