Training & Coaching

De filosofie en de methodiek van onze trainingen zijn een vast gegeven. Het maatwerk wordt bereikt door:

  • De doelstelling van de opdrachtgever als uitgangspunt voor de training. De modulaire opbouw van onze content geeft de mogelijkheid uitsluitend die thema’s te belichten die helpen om de doelstellingen van de opdrachtgever te realiseren in zijn of haar onderneming;
  • De sensitiviteit van de trainer als het gaat om het herkennen van de cultuur van de onderneming en de actuele fase en omstandigheden waarin de onderneming zich bevindt;
  • Persoonlijke interesse voor iedere deelnemer en zijn of haar persoonlijke doelstellingen;
  • Interactieve aanpak tijdens de trainingsdagen;
  • Inspirerende praktijkopdrachten tijdens iedere interval;
  • Inbreng van eigen en herkenbare cases voor de deelnemers.

Inspirerend Leidinggeven

  • Van gelijk hebben naar gelijk krijgen.
  • Uw mensen lopen harder voor hun ideeën dan voor uw ideeën.
  • Weet hoe u het beste uit uw mensen haalt.
  • Ervaar hoe u het beste uit uzelf haalt.
Meer info

Verkoop

  • Hoe maakt u verbinding met uw klanten?
  • Overtuigt u hen? Of zij zichzelf?
  • Laat uw klanten van harte JA tegen u zeggen!
  • Omgaan met weerstanden.
Meer info

Persoonlijke effectiviteit

  • Omgaan met uzelf, omgaan met anderen.
  • Wat is uw doelstelling voor 2016?
  • De kunst van nee zeggen.
  • De kunst van andere mensen mee krijgen.
Meer info

Presenteren

  • Voor de groep? Of liever niet?
  • Wat laat u zien? En wat zeker niet?
  • Uw publiek kan maar aan één ding tegelijk denken.
  • Hoe verhoogt u de herinneringswaarde?
Meer info

Klantgerichte Communicatie

  • Welke instelling vormt de basis voor klanttevredenheid?
  • Welke handelswijze zorgt ervoor dat ik goed overkom?
  • Hoe ga ik om met de telefoon?
  • Hoe overtuig ik anderen, met een goed gevoel voor beiden?
  • Waarom is aandacht en persoonlijke belangstelling voor mijn klanten zo belangrijk?
  • Welke aanpak maakt van een klant een Actieve Referent?
  • Wat is de relatie tussen doelgerichtheid en succes?
Meer info

Omgaan met bezwaren

  • Klanten die uw product of dienst te duur vinden. Gebeurt het u  regelmatig?
  • Doet u uren uw best op een goede en doordachte aanbieding en vraagt uw klant alleen maar of het goedkoper kan?
  • Maakt u dit nooit mee maar wilt u wel meer verkopen voor hogere prijzen?
  • Dan is de workshop omgaan met prijsbezwaren zeker iets voor u!

Want u bent toch zeker Sinterklaas niet?!

MEER INFO

Winnende offertes schrijven

  • Hoe stel je de ideale offerte op waar de klant van harte ja tegen zegt?
  • Wat voor tools heb je tot je beschikking om overtuigende voorstellen te maken?
  • Neem je eigen offertes mee en deel je successen maar leer ook van de gemiste kansen.
MEER INFO

Koude Aqcuisitie

 

Hoe warm krijgt u het ervan?

  • Het winnen van nieuwe klanten voor uw bedrijf is van groot belang. Hoe doet u dat?
  • Hoe vaak wordt er bij u naar onbekende bedrijven gebeld om kansen te zien?
  • Hoe hoog is die drempel?

Ervaar  niet alleen de techniek maar vooral de achterliggende motieven om wel of niet te bellen. En daarmee ook hoe u daar zo effectief mogelijk mee om kunt gaan! Voor uzelf, dan wel als motivator voor uw medewerkers. U heeft aan het eind ook uw eigen belscript in handen als resultaat van de workshop

MEER INFO

360 graden feedback

Het succes van een organisatie wordt bepaald door hoe goed haar mensen met elkaar samenwerken. De relaties die je opbouwt met je collega’s, medewerkers en leidinggevende hebben allemaal invloed op je productiviteit. Het is van cruciaal belang dat je inzicht krijgt in hoe die mensen jou zien. Dat kan namelijk zomaar heel anders zijn dan je denkt!

Meer info

Sales Effectiveness

  • Klanten die uw product of dienst te duur vinden. Gebeurt het u  regelmatig?
  • Doet u uren uw best op een goede en doordachte aanbieding en vraagt uw klant alleen maar of het goedkoper kan?
  • Maakt u dit nooit mee maar wilt u wel meer verkopen voor hogere prijzen?
  • Dan is de workshop omgaan met prijsbezwaren zeker iets voor u!

Want u bent toch zeker Sinterklaas niet?!

MEER INFO

Team effectiveness

  • Hoe stel je de ideale offerte op waar de klant van harte ja tegen zegt?
  • Wat voor tools heb je tot je beschikking om overtuigende voorstellen te maken?
  • Neem je eigen offertes mee en deel je successen maar leer ook van de gemiste kansen.
MEER INFO

Insights Discovery

Hoe warm krijgt u het ervan?

  • Het winnen van nieuwe klanten voor uw bedrijf is van groot belang. Hoe doet u dat?
  • Hoe vaak wordt er bij u naar onbekende bedrijven gebeld om kansen te zien?
  • Hoe hoog is die drempel?

Ervaar  niet alleen de techniek maar vooral de achterliggende motieven om wel of niet te bellen. En daarmee ook hoe u daar zo effectief mogelijk mee om kunt gaan! Voor uzelf, dan wel als motivator voor uw medewerkers. U heeft aan het eind ook uw eigen belscript in handen als resultaat van de workshop

MEER INFO

Inkoop voor verkopers

  • Inspelen op de inkoopstrategie.
  • Hoe beïnvloed u het inkoopproces?
  • Hoe kunt u het beste waarde verkopen aan een inkoper?
  • Bereik sneller uw resultaat.
Meer info

Category Management

  • De doelen van de business en de klant bereiken.
  • Identificatie van verbetermogelijkheden en het op optimale wijze bijdragen aan de doelen van de business.
  • Hoe komt u van een categoriedefinitie tot een concreet plan?
MEER INFO

Waarde verkopen

 

  • Uw toegevoegde waarde voor de klant bepalen.
  • Hoe kunt u het beste uw klant benaderen?
  • Ontdekken waar de echte behoeften van de klant liggen.
  • Waarde en innovatie verkopen.
  • Bezwaren van de klant overwinnen.
MEER INFO

Leads genereren

 

  • Classificeer inkopers naar inkooporganisatie en inkopertype.
  • Maak uw salesafdeling bekend met de mogelijkheden die social media te bieden heeft.
  • Maak voor elke lead groep een communicatie programma.
  • Hoe maakt u van deze leads klanten?
MEER INFO