Training & Coaching

De filosofie en de methodiek van onze trainingen zijn een vast gegeven. Het maatwerk wordt bereikt door:

  • De doelstelling van de opdrachtgever als uitgangspunt voor de training. De modulaire opbouw van onze content geeft de mogelijkheid uitsluitend die thema’s te belichten die helpen om de doelstellingen van de opdrachtgever te realiseren in zijn of haar onderneming;
  • De sensitiviteit van de trainer als het gaat om het herkennen van de cultuur van de onderneming en de actuele fase en omstandigheden waarin de onderneming zich bevindt;
  • Persoonlijke interesse voor iedere deelnemer en zijn of haar persoonlijke doelstellingen;
  • Interactieve aanpak tijdens de trainingsdagen;
  • Inspirerende praktijkopdrachten tijdens iedere interval;
  • Inbreng van eigen en herkenbare cases voor de deelnemers.

Inspirerend Leidinggeven

  • Van gelijk hebben naar gelijk krijgen.
  • Uw mensen lopen harder voor hun ideeën dan voor uw ideeën.
  • Weet hoe u het beste uit uw mensen haalt.
  • Ervaar hoe u het beste uit uzelf haalt.
Meer info

Verkoop

  • Hoe maakt u verbinding met uw klanten?
  • Overtuigt u hen? Of zij zichzelf?
  • Laat uw klanten van harte JA tegen u zeggen!
  • Omgaan met weerstanden.
Meer info

Persoonlijke effectiviteit

  • Omgaan met uzelf, omgaan met anderen.
  • Wat is uw doelstelling voor 2016?
  • De kunst van nee zeggen.
  • De kunst van andere mensen mee krijgen.
Meer info

Presenteren

  • Voor de groep? Of liever niet?
  • Wat laat u zien? En wat zeker niet?
  • Uw publiek kan maar aan één ding tegelijk denken.
  • Hoe verhoogt u de herinneringswaarde?
Meer info

Inkoop voor verkopers

  • Inspelen op de inkoopstrategie.
  • Hoe beïnvloed u het inkoopproces?
  • Hoe kunt u het beste waarde verkopen aan een inkoper?
  • Bereik sneller uw resultaat.
Meer info

Category Management

  • De doelen van de business en de klant bereiken.
  • Identificatie van verbetermogelijkheden en het op optimale wijze bijdragen aan de doelen van de business.
  • Hoe komt u van een categoriedefinitie tot een concreet plan?
MEER INFO

Waarde verkopen

 

  • Uw toegevoegde waarde voor de klant bepalen.
  • Hoe kunt u het beste uw klant benaderen?
  • Ontdekken waar de echte behoeften van de klant liggen.
  • Waarde en innovatie verkopen.
  • Bezwaren van de klant overwinnen.
MEER INFO

Leads genereren

 

  • Classificeer inkopers naar inkooporganisatie en inkopertype.
  • Maak uw salesafdeling bekend met de mogelijkheden die social media te bieden heeft.
  • Maak voor elke lead groep een communicatie programma.
  • Hoe maakt u van deze leads klanten?
MEER INFO